March 04, 2009

sorotan

nuha cried when i took her yesterday and again when i send her this morning.
nusaibah seperti biasaa,tiada perasaan.cikgu bawa sarapan die pon makan je sandwich yg nampak sedap tuh!nuha mungkin terasa terasing di tempat baru,dengan berjauhan wan,atok,wan anjan n wancunya.harap2 ank saya akan bertambah ok.

saya pula kurang sihat.pergi ke pusat kesihatan upm.tekanan darah rendah.dan dr nasihatkan saya cpt2 buat kad checkup di Klinik Kesihatan Ibu Anak di Seri kembangan.
alamatnya zaman beratur panjang dan mengambil darah bermula.tensyennya..takut nkamik darah tiap kali gi checkup.rasa merana.

lepas dah pi klinik masuk opis balik.dan dr.SV call.suh dtg opisnya fotostat satu jurnal fresh diterima dr ketua jabatan.n then ada invitation hantar artikel ke jurnal skolah bestari under kemneterian pendidikan.nasib baik di waktu sama , saya sedang bertunkus lumus menyiapkan artikel sebanyak 15 ms utk tujuan yang sama.bleyla send.

bebanan akademik buat masa ni mmg terlalu banyak.boley pengsan.tapi demi mengejar cita-cita saya akan usahakan juga.saya amat terharu dgn sokongan suami saya.dengan keadaan first trimester ni,dengan merap dgn meloyanya,dialah yg rajin memasak..hihi..sprti biasa,tiap kali pregnant pantang bau minyak masak.meloya sakan.makan pon memilih yg tak oily sangat.macam2.

okai.rasanya sampai disini.menyambung menulis artikel yg panjang lebar.jumpa lagi.wassalam

2 comments:

  1. budak-budak baru masuk sekolah memang nangis, exspecially kalau anak sulung, kadang-kadang sampai 6 bulan dah sekolah pun nangis lagi. but im sure, once ko balik dia berenti nangis. dia nangis sebab die tahu ko ada masatu. minta simpati. i know how u felt, but terpaksalah kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. congrat!dpt baby bru...:)

    ReplyDelete