March 03, 2009

1st experience

my two daughters have had their first playschool experiences in tadika islam UPM.my nuha cried out loud when we left.nusaibah control cool je sambil makan apam kaler merah.pada masa kami sampai,sarapan mihun dah diisi dalam pinggan dan kanak2 lain diberi peluang menonton tv rancangan kartun.

kami berjumpa dengan cikgunya Cikgu Hajar dan Cikgu Khadijah.kanak-kanak lain nampak sangat peramah dan nuha maybe rasa tak biasa lagi.saya harap semuanya okla hari ni.

ok.sepatutnya saya dah minta bos sy verifiedkan punchkad saya.today is the last day.tapi xdpt contact die plak.maybe pi jumpa sesapa yg boley la.dr fauzi ke dr abdullah ke.hari ni kaki melecet.suami saya membelikan kasut baru menggantikan kasut lama yg dah terkoyak.sebenarnya saya ada banyak lagi kasut tapi semuanya high heels.tak sesuai dipakai sekarang ni.akhirnya kaki saya melecet.serius tak mampu jalan.terpaksa tunggu farah sampai belikan plaster kaki.

ok.nampaknya banyak betul wanie tag saya.saya akanbuat slow2.ok maassalam

No comments:

Post a Comment