June 26, 2009

bersemangat!

dalam masa seminggu lagi : SEMESTER BARU BERMULA anak-anak!

subjek yg ditutor : introduction to educational technology .
level: bachelor degree.

nasib baikla subjek ni dapat A.kalo idak,camna gayanya nk ngaja orang.

subjek yang diambil : data analysis by prof jegak (subject yg ngetop di FPP & UPM)
qualitative research analysis by dr lateef krauss abdullah

so this sem subjects saya jenis yg bermethod & analysis.maklumla..data2 perlu dianalisis dan dihujahkan.

memandangkan saya target nk submit end of this year,so the keyword is HARDWORK.
masyaallah.moga allah berikan kekuatan.di saat kandungan makin membesar dan badan makin bekerja keras mungkin hikmahnya terlalu manis utk dirai.inshaallah.

dan berborak2 dgn adik harith sangat memberi semangat.disamping merapu dengan adik bongsu saya,maksu teema.at least release tension.anak2 saya da tido nyenyak.eczema kakak dah kering.saya sangat happy.saya tau camna seksanya bila eczema menyerang.dan kalo bley saya xmo anak2 saya menderita sbbnya.cukupla saya saja.tapi dah Allah tentukan begitu.jadi wajibla kita mencari jalan ubatinya kan?

saya nak tido.biarkanlah lappy ini terus mendonlodkan journal2 yg saya cari.mencari ilmu membuka seluas minda...seluas hati...ya allah berkatilah ilmu yg Engkau limpahi padaku.
ameen

No comments:

Post a Comment