July 24, 2009

apa berlaku hari ini?

petang semalam , kelas pertama saya Research Methodology dgn studnt bac.edu.IT & Biology.
yg sonoknya kelas RM ni lebey kepada student centered.kita just guide..takla menyepoon feeding.
sonok terlibat dgn budak2 muda ni.otak pon refresh..semangat mereka pon kita bly curi (aci ke?)

ok.pengesahan penerimaan fax masih lagi x disahkan oleh satu jabatan di KPM.dah seminggu..nk pastikan fax dah sampai saja..bukan apa.nk mnta data statistik pon amatla susahnya.rasa cam pecah kepala saya ni.asik di'pass' talian kita ni kepada orang yg berlainan.masyaallah..menguji kesabaran

on the other hand,badan saya semakin x larat menanggung beban kerja yang terlampau.Allah saja yg memberi kekuatan dan ketabahan pada saya.turun naik tangga bley digagah.namun brain load masya allah..penatnya melebihi segala...nak2 plak keje collect data memerlukan fokus dan penumpuan dalam observation..

apa yg penting ...collect data musti setel b4 deliver.masa pantang analisis data dan siapkan chapter 4,5..ya allah..mmg dugaan..namun ini jalan yg kupilih di atas loronganMu..moga aku tabah dengan ehsanMu..

No comments:

Post a Comment