January 11, 2009

lagu?

di kala ini , saya sedang mendaftar subjek tambahan bagi master saya.
saya mengambil subjek dari fakulti lain iaitu Fakulti bahasa moden dan komunikasi.
subjeknya language learning and language acquisition.walaupun elektif tapi saya amibil juga sebab amat bersesuain dengan tajuk tesis saya.kelasnya diadakan setiap sabtu jam 8 pagi hingga 11.alamak!!awalnya..nampaknya lepas subuh kene terus pi kelas la.

sambil mendaftar,saya mendengar lagu faveret saya,albi nadak.maklumla suami saya tujukan pada saya.mana tak terjiwangnya.serius lagunya amat2 menusuk kalbu dan suara penyanyinya,fares cukup gemersik.version amal hijazi pon x dapat lawan.hehhehe..

berkenaan lagu2 ni,ada kawan saya tanya,ko ni dengar lagu ke..saya tersengih siput je la dengar.saya dengar tu dgr la gak..ikut mood.tapi kebanyakannya masuk kiri keluar kanan kecuali kali lagu2 tu dituju oleh suami terchenta pada saya!!!!hihihihi..saya belasah je dgr lagu2 lain.saya dgr je lagu leona lewis la rihanna la bukan sbb sy yg nk tp adik2 saya dengar.kadang2 tu sy plak lagi advance sbb sy slalu bukak mix fm dalam perjalanan ke kuliah..hehehhe..tau la jugak lagu depa tu..kalo sy yg sendiri buka,saya suka lagu nancy ajram!sume lagu nancy sy minat!

ok..dgr lagu dgr la juga tapi jangan samppai melalaikan kita sudah.
gtg.nk bersiap pi rumah parents saya.

No comments:

Post a Comment