February 20, 2009

rumah serdang

suami saya dah selesai mengecat rumah sewa kami di serdang.
kale yg dipilih kuning sunflower dan frame tingkap n pintu dicat
kale putih.tapi rumah masih blum dicuci.dapurnya agak kotor.kene proses dulu.
macammanala student2 pompuan bley hidop dgn dapur kotor gitu.terus terang saya katakan..saya x suka kotor2 nk2 dapor n toilet.ia melambangkan peribadi seorang wanita dan keluarganya.sehrusnya sikap tanggungjawab menjaga kebersihan perlu ada dalam hidup setiap manusia.weekend ni kami akan mengangkut barang2 besar menggunakan lori dan pekerja2 'import' suami saya..gggegege..dan akhirnya meninggalkan perumahan yg susah nk dapat parking ni n kejiranan yg menyebukan my conscience!

1 comment:

  1. Assalamualaikum.... kosong lagi tak rumah tu. masih nak sewakan pada org luar ke. saya sdg mencari rumah sewa erea serdang ni, dgn rate rent bwh 500.

    ReplyDelete